
Закон, що передбачає зменшення акцизів і здешевлення вживаних імпортних авто, не міг бути підписаний головою ВР і направлений Президенту на підпис через те, що депутат з групи “Відродження”, лобіюючи у тому числі і власні бізнес-інтереси, зареєстрував постанову, аби скасувати цей проголосований Закон ще в парламенті.
Аргументи лобістів, що бюджет недоотримає гроші через зменшення акцизу, знищила Тетяна Острікова:
«Держава сама сприяла тому, щоб люди завозили б/у авто за різними схемами – коли авто завозяться в режимі транзиту і люди раз на 5-10 днів їздять по колу, або занижують митну вартість і платять хабарі митникам, або такі авто розмитнюються за різними схемами по частинах – мотор окремо, корпуси окремо. І від цього бюджет втрачає, наповнюючи кармани митників та інших дотичних до цього чиновників. Тож потрібно раз і назавжди покласти цьому край і зробити однакове податкове навантаження на імпортні нові та б/у авто. Це вже зроблено в Словаччині, Естонії, Угорщині -почали більше завозити б/у машин легально і відповідно платити більше в бюджет. Тому Верховна Рада відхилила спробу автомобільного лобі зберегти старі схеми. Зараз треба просити Голову держави підписати закон та дати людям можливість обирати: купувати китайський автопром в Україні за ціною європейських авто середнього класу АБО замовити і привезти собі доступні якісні європейські автомобілі” – наголосила депутат.