Романова: «Різниця між інноваційністю української освіти і її реальним станом така сама, як між гіперлупом і електричкою»

Депутат наголошує, що перед тим, як говорити про інноваційність в українській освіті, слід подивитись на реальну ситуацію.

«Інноваційність освіти закінчується тоді, коли студентів взимку відправляють на навчання додому, тому що немає чим опалювати найкращі виші держави. Це стосується навіть Національного університету ім. Шевченка.  Інноваційність освіти закінчується там, де педагогам нема чим платити зарплату».

Анна Романова звертає увагу, що освітня галузь недофінансована. «До кінця року станом на вересень не вистачає майже 4 млрд грн на те, щоб виплатити зарплату вчителям. Як вони будуть впроваджувати інноваційну освіту, коли в них опускаються руки?  Коли вони не знають, за що будуть жити».

«Об‘єднання «Самопоміч» звертається до Міністерства фінансів і до уряду з вимогою  негайно внести зміни до бюджету на наступний рік, інакше за такого фінансування є ризики втратити 70 коледжів, як вже було фактично зруйновано систему профтехучилищ.

Романова зазначає:  «Ми говоримо про нову школу, але не говоримо про те, що зараз елементарно для лабораторних робіт, для технічних наук немає обладнання. Останні реагенти закупляли у післявоєнний період у деяких школах. Про яку інноваційність йде мова? Це все дуже красиві слова, але вони чекають на реалізацію за іншого уряду і за іншої влади».

telegram
БУДЬТЕ В КУРСІ ГОЛОВНОГО, ПІДПИШІТЬСЯ НА НАШ КАНАЛ: T.ME/SAMOPOMICH

object(WP_Term)#7445 (16) { ["term_id"]=> int(1) ["name"]=> string(12) "Новини" ["slug"]=> string(4) "news" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(3313) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(1) ["category_count"]=> int(3313) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(12) "Новини" ["category_nicename"]=> string(4) "news" ["category_parent"]=> int(0) }
Новини