Новини
«2016 року на українських дорогах загинуло 4809 осіб», – Ігор Діденко
закон закон

2016 року на дорогах України загинуло 4809 осіб, а близько 55 тисяч було травмовано. Коментуючи такі показники, народний депутат від «Об’єднання «Самопоміч», голова парламентського підкомітету з питань безпеки автодорожнього руху Комітету з питань транспорту Ігор Діденко зауважує:

«Ми маємо таку сумну статистику, оскільки питання збереження життя людей на дорогах раніше не сприймалося владою як пріоритетне».

Він додає: шокуючі показники можна попередити або мінімізувати завдяки системній роботі органів влади та громадськості у напрямку підвищення безпеки дорожнього руху. До слова, перші кроки в цьому напрямку Україна за сприяння Ігоря Діденка вже зробила.

Народний депутат розповідає: «По-перше, у Комітеті з питань транспорту був створений підкомітет з безпеки автодорожнього руху, проведені перші парламентські слухання «Стан і перспективи забезпечення в Україні безпеки дорожнього руху», створена міжвідомча група з реформування державної системи дорожнього руху в Україні, яка розробила та подала на розгляд Кабміну Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні в період до 2020 року. Документ був схвалений урядом».

«По-друге, – додає він, – реалізовувати заходи, спрямовані на збереження життя людей на дорогах, неможливо без відповідного фінансування. Відтак, принциповим кроком в забезпеченні такого фінансування була відстояна позиція відрахування 5% від Дорожнього фонду на заходи з безпеки дорожнього руху. Тож з 2018 року на це передбачено кошти».

Ще одним важливим елементом боротьби за життя українців на дорогах, за словами Ігоря Діденка, стало підписання у Лондоні Маніфесту світових парламентарів з безпеки дорожнього руху. Документ містить ключові рекомендації щодо заходів, які повинні бути зроблені задля збереження життя людей на дорогах.

Для України у Маніфесті особливо важливими є три фактори. «По-перше, активне включення регіонів у політику збереження життя людей, адже більша частина загиблих та травмованих припадає саме на населені пункти.

По-друге, побудова інфраструктури таким чином, аби мінімізувати можливу помилку водія або зменшити можливість порушення ним правил дорожнього руху. По-третє, робота зі свідомістю людей у напрямку, що їх життя є найбільшою цінністю», – підсумовує Ігор Діденко.

object(WP_Term)#5153 (16) { ["term_id"]=> int(1) ["name"]=> string(12) "Новини" ["slug"]=> string(4) "news" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(2170) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(1) ["category_count"]=> int(2170) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(12) "Новини" ["category_nicename"]=> string(4) "news" ["category_parent"]=> int(0) }
Новини