Відмова Борисполя автоматично закриває перспективи польотів Ryanair і для Львова, — Кіраль
ryanair-aircraft-12 ryanair-aircraft-12

Перемовини з Раянейр розпочались у Львові у 2011 році, а в 2012 році вже були перші візити і зустрічі тоді ще з урядом Януковича… Саме через лобізм олігархів, зокрема, Коломойського – власника МАУ, найбільшого оператора авіаперевезень з монопольним становищем в Україні, тоді не було ані політичної волі у Києві, ані необхідних важелів до ведення переговорів на рівні аеропортів. Підготовлена і парафована ще 2014 року угода з ЄС про Спільний авіаційний простір (Common Aviation Agreement), укладення якої могло б відкрити авіаційний ринок для міжнародних перевізників, – досі не підписана.

Після Майдану задекларовані новим Президентом та урядом деолігархізація та демонополізація дали надію мільйонам українців, тисячам трудових мігрантів на дешеві авіаперевезення. І що ми бачимо сьогодні – брехню і лицемірство та гру престолів, коли олігархи через своїх ставлеників на керівних посадах в найбільшому українському летовищі Бориспіль за мовчазної згоди керівництва держави фактично знищують цю надію. Бо не вигідно. Львову вигідно, а Борисполю – ні. Може, це тому, що у Львові звикли більше думати про людей, простих українців і майбутнє покоління, а не про корупційні схеми, які можуть бути знищені, та власні кишені?

За умовами співпраці, найбільша в світі авіакомпанія готова вийти на український ринок відразу і лише у два аеропорти – Львів та Бориспіль. Відмова Борисполя автоматично закриває перспективи Львова розвиватися у рамках погодженої з МІУ стратегії як хабовий аеропорт для бюджетних авіакомпаній.

Можливо, це параноя, але після штучної сміттєвої блокади та вибіркового точкового застосування правосуддя/ правоохоронної системи для зупинки реалізації проекту CTParkу, першого правдивого індустріального парку за участю найбільшого у цій сфері голландського девелопера CTP, ймовірно, мета інша – знищити, поставити на коліна Львів? Зробити його неважливим провінційним містечком на периферії цивілізаційного розвитку?

Звертаюся до Президента України, Прем’єр-міністра та міністра інфраструктури використати важелі державного управління для захисту інтересів мільйонів українців, а не одного олігарха та однієї фірми.

фото: Ryanair

object(WP_Term)#5168 (16) { ["term_id"]=> int(1) ["name"]=> string(12) "Новини" ["slug"]=> string(4) "news" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(2091) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(1) ["category_count"]=> int(2091) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(12) "Новини" ["category_nicename"]=> string(4) "news" ["category_parent"]=> int(0) } object(WP_Term)#5056 (16) { ["term_id"]=> int(133) ["name"]=> string(12) "Статті" ["slug"]=> string(9) "analytics" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(133) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(1) ["count"]=> int(158) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(133) ["category_count"]=> int(158) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(12) "Статті" ["category_nicename"]=> string(9) "analytics" ["category_parent"]=> int(1) }
Статті