«Ветерани хочуть припинити бізнес на крові, і ми їх в цьому підтримуємо», — Семенченко
16179750_1391841054183998_5668495241310743287_o 16179750_1391841054183998_5668495241310743287_o

У Луганській області на лінії розмежування облаштовано перший блок-пост на залізничній колії, аби припинити торгівлю з окупованими територіями. Блокаду здійснюють ветерани АТО, більшість із них – бійці добровольчих батальйонів «Донбас» та «Айдар». Аби підтримати ветеранів, на Луганщину прибули народні депутати фракції «Об’єднання «Самопоміч» Семен Семенченко, Тарас Пастух та Павло Костенко.

«Ми будемо блокувати переміщення вантажів. На Луганщині є чотири головні колії, якими йдуть стратегічні вантажі у Луганську область, контрабанда та контрафакт з Росії. Це контрабанда вугілля, зброї та важких наркотиків. У найближчі два тижні ветерани АТО планують заблокувати ще три залізничні дороги, аби перекрити торгівлю з окупованими територіями. Також у планах ветеранів перекрити рух вантажів до окупованих територій у Донецькій області», – розповів народний депутат Семен Семенченко.

Він заперечив чутки про те, начебто ветерани АТО збираються перешкоджати постачанню води, електроенергії та продуктів мирному населенню. «Це відверта неправда, яку поширюють ті, хто заробляє на війні, – заявив народний депутат. – Хлопці хочуть жити в мирі, аби їх побратими повернулись додому і нарешті припинився цей бізнес на крові. І ми, як народні депутати, підтримуємо ветеранів безпосередньо тут».

16265628_1232190003515886_4817147948050949778_n

Народні депутати побували також на залізничній станції Світланове. «Це остання станція перед лінією розмежування, тут наші прикордонники перевіряють ешелони, які йдуть в обидва боки. За даними СБУ, за грудень 2016 року, тільки за рахунок закупівлі вугілля з так званої ЛНР, йде податками більш як півтора мільярди гривень в бюджет ЛНР. А якщо порахувати за всі роки війни, є дані, що 40 відсотків фінансування невизнаних республік покривається за рахунок податків та прямого фінансування України. І війна б уже закінчилась, якщо припинити це фінансування», – каже Семен Семенченко.

Окрім того, нардеп Тарас Пастух продемонстрував документи, які надали у диспетчерській станції Світланове. «Перевозять будівельні матеріали, ліс, сталь, вугілля. Це те, що переміщається згідно з документами. Що насправді є у вагонах – перевірити неможливо. У наших прикордонників немає потрібного обладнання. А на зміну з восьми прикордонників припадає 10-12 ешелонів, по 40-60 вагонів у кожному. Це означає, що один прикордонник за добу має перевірити 70-90 вагонів. На них всіх видали лише один «спецзасіб» – собаку. За спостереженнями залізничників, рух на станції значно активніший, ніж був до війни. Тому риторичне запитання – чи вигідно тим, хто торгує і хто все це покриває, щоб війна нарешті закінчилась?» – заявив Тарас Пастух.

Народні депутати також заявили, що «Укрзалізницю», СБУ та усі правоохоронні органи було попереджено про блокування ветеранами АТО залізничної колії біля населених пунктів Золоте-Гірське. «Попри всі попередження, ввечері 25 січня була вчинена спроба прорвати блокаду вантажним потягом, який з підконтрольної Україні території намагався протягти 56 вагонів на окуповану територію. Потяг вдалось зупинити, прибула слідча група. З’ясовуємо, хто дав вказівку пустити поїзд заблокованою колією на людей», – повідомив Тарас Пастух.

Семен СеменченкоТарас Пастух
object(WP_Term)#5088 (16) { ["term_id"]=> int(1) ["name"]=> string(12) "Новини" ["slug"]=> string(4) "news" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(2098) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(1) ["category_count"]=> int(2098) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(12) "Новини" ["category_nicename"]=> string(4) "news" ["category_parent"]=> int(0) }
Новини