Депутати від “Самопомочі” взялись за питання безпеки дорожнього руху, полишене владою
didenko didenko

На дорогах України щороку гине понад 5 тисяч людей – здебільшого це молодь та діти, десятки тисяч травмуються. Попри таку жахливу статистику, ніхто в країні не несе відповідальності за втрачені та покалічені життя. Про це на брифінгу у Верховній Раді України заявив народний депутат від “Самопомочі”, Голова підкомітету з питань безпеки автодорожнього руху Комітету з питань транспорту, Ігор Діденко.

“В Україні кожного дня гине 12 людей. Інші негативні показники в 2-3 рази вище, ніж в Європі. І з цим нічого не роблять: наші звернення до Прем’єр-міністра були проігноровані. Тому ми ініціювали законопроект 4275, напрацьований спільно зі Світовим Банком, на базі якісного європейського дослідження. Для того щоб управляти безпекою потрібна точка координації, де буде об’єднано зусилля Кабінету Міністрів, департаментів, а також місцевих рад, щоб кожного дня працювати задля збереження життя українців”, – повідомив він.

Депутат зазначив, що за останні півроку на ремонт доріг не було виділено жодної гривні, фінансування дорожнього господарства із загального бюджету за залишковим принципом призвело до того, що технічний стан доріг вже майже критичний. І при цьому вчора за браком всього лише трьох голосів Парламент провалив законопроект про створення спеціального дорожного фонду, через який можна було б консолідувати всі пов’язані з транспортуванням надходження та направити їх на ремонт та утримання інфраструктури.

За словами Ігоря Діденка, така ситуація не є прийнятною для країни, що прагне стати частиною Євросоюзу, тим паче, що самі європейці всіялко сприяють виведенню українського законодавства на відповідний рівень. Законопроект 4275 розроблений на базі рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я, Світового Банку, агенцій ООН. Зокрема Йонель Міхайю, радник зі стратегічної політики дорожнього руху Дорадчої місії Європейського Союзу, визнав, що цей проект закону є колосальним кроком вперед і пообіцяв всіляку підтримку в його реалізації.

“На смертність та інвалідність від ДТП впливає багато факторів: це і неякісні дороги, і якісні дороги при повній відсутності контролю (коли водій намагається “нагнати” втрачений на неякісній дорозі час), і критичний стан медичної інфраструктури. Ми забули про такі важливі речі як санавіація, як навчання навичкам надання першої медичної допомоги поліцією – адже зі всіх служб, що працюють на дорогах, саме поліція є найшвидшою, і дуже часто саме від них залежить життя людини”, – зазначив народний депутат від Самопомочі Лев Підлісецький, співавтор законопроекту.

“Варто акцентувати, що ми не створюємо чергову Державтоінспекцію. Навпаки: аби не допустити конфлікту інтересів, пропонується розподіл повноважень, що раніше завжди були в одному органі. У всіх країнах поліція займається адмінпорушеннями, а все інше – розробка програм, дозволи, нормативна документація, – належить до компетенції органів, що займаться інфраструктурними питаннями”, – зауважив Ігор Діденко.

Ігор Діденко
object(WP_Term)#5090 (16) { ["term_id"]=> int(1) ["name"]=> string(12) "Новини" ["slug"]=> string(4) "news" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(2097) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(1) ["category_count"]=> int(2097) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(12) "Новини" ["category_nicename"]=> string(4) "news" ["category_parent"]=> int(0) } object(WP_Term)#5091 (16) { ["term_id"]=> int(144) ["name"]=> string(31) "Правова політика" ["slug"]=> string(11) "legalpolicy" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(144) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(1) ["count"]=> int(29) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(144) ["category_count"]=> int(29) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(31) "Правова політика" ["category_nicename"]=> string(11) "legalpolicy" ["category_parent"]=> int(1) }
Правова політика